dissabte, 30 de juny del 2007

Wario Ware

No puc deixar de pensar i somiar amb tu

10 comentaris:

Pandy ha dit...

Enamorat duna ds?:P

Pandy ha dit...

Per cert som una tia dura! Jo ja no como iogur ni mermelada de fresa. Com aquella vegada que me posava ses calses ratxades com es cotxo nou i ben sexy i una vida buida? cada vegada me feia mes lluny en una nit i em vaig adormi i quan vaig desperta encara era fosc i es va anant aclarint el dia i les filles des sol es llevaren es seus vels i me guiaren cap a tu.

Anònim ha dit...

jo tampoc puc deixar de pensar i somiar amb l0eva, el problema eske somio kesta am un altre, kina merda mon...

Anònim ha dit...

Cony, quant fantisme que veig per aquí. Però teniu comprats condons o no?! Resistiu, collons, que si no ja us veig posant MIDIs cutres de musiqueta lenta als vostres blogs. Hòstia.


P.S. tot això ho dic perquè ara mateix no m'agrada cap noia, que si me n'agradés cap ja veuríeu quina gràcia. Ha. Ha. D:

Xupasangre ha dit...

Condons, HEM DE COMPRAR CONDONS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa, preservatius home, aqui es fi fins i tot amb aixo.

Anònim ha dit...

profilàctics

recorda'm que si abans de partir em trobo amb el nestlé li haig de trencar la cara per hortera i del madrid
ACTE DE DESGREUGE A L'ANTIFANTA JA

Xupasangre ha dit...

Jo t'ajudo, pero necesit una tia ja!

Anònim ha dit...

I jo, és que no puc mésssssss D:

MaRiNa ha dit...

quanta desesperació hi ha no?

Anònim ha dit...

És que ja cansa tanta història de fantes, drames i traumes (això dóna per un rap a la En/Doll, però en fanta.)