divendres, 8 de juny del 2007

Només imatge


Que me diu això? Que vols que me digui, dues paraules MIND GAME, es una pelicula d'animació que es exactament el que reflexa el quadre, molt recomanable, això si, per el qui no esta acostumat els primers 50 minuts es faran etern i els 60 de després seran delícies als llavis.

Que vols que digui, es simplement el reflexe del que pens sempre que estic callat i me començ a inspirar i com que no tenc fulls començ a escriure damunt el llençol idees brillants que les veus i penses que això no es repetira fins d'aqui bastant. Que vols que et digui? Que m'agradaven les 'bailarines' que duies avui? O que per anar de marxa per jo es això? Uff, això darrer es mític, enserio, com disfrutaria de sortir de festa amb dos com aquests. Per cert, jo soc es loco de les festes que agafa una botella de whiski i la vessa al damunt de la gotica de 15 anys.

Que es tremulous te posa? Ja ho se petita! que m'encanten els teus missatges. I esper que l'examen que tenies avui t'hagui anat molt be, i que miris un poc mes al meu blog que no se res de tu! I que t'estim un munt per molt enfore que estiguis. Que si, que aixo te aveure amb la imatge, el que pasa es que tu no saps que ella dibuixa aquestes coses, en blanc i negre, si, pero a mi me dona la mateixa sensació, com quan poses a la camara 'modo sepia' i veus que les fotos t'agraden i tot, i que comencen a sortir fantàstiques i coses semblants.

Lo que ma fet més ràbia d'avui es que agafo i vaig a una tenda i vaig a veure una revista i MERDA esta precintada, JOOOOO això no pot serrrr si sempre estan obertes i pots mirar que el que surt mola!!! Res, que no mo esperava pas.

Que el quadrimestre de juny es terrible per mi, amb aquest calor que fot no puc dormir, no m'entren ganes de res i que estodiar es més difícil, que repetirles es tan fàcil que comença a ser traumàtic.

Apart de que el que cerco se m'escapa.

6 comentaris:

Pandy ha dit...

Colorines yuuuu tens una coloni q fa olor a alien? eu de toillet servocraneo?sa part de dalt des bikini mesta petita si me descuit se me surt es...be es igual. camuflatge de neu gira gira per on va¿ per la mar... i dus una taca a sa guixa no hauries destar stodian¿ una fotografia radiografia historiografia bibliografia etica. oh i un diari...pero que dolenta q som per fer diaris! pero que dolenta q sooom per fer diaris!! pero q dolentaa q som per fer diaris! un cartutxo booomm m'agraden els orcos... nomes per ser vermells corren mes...quina pardalada.

Xupasangre ha dit...

Ets dolenta inclus per caminar...

Xupasangre ha dit...

no se pq magrada tant posarte verda

Anònim ha dit...

No he entès res del relat, però m'he rigut una bona estona amb el vídeo. Què bo!

Xupasangre ha dit...

Jo tampoc entenc massa el relat, i tu el quadre? jejeje, si, el video es molt bo.

M'agrada molt el teu nick pd40.

Barbollaire ha dit...

Company... el relat fa joc amb el quadre... força surrealista... Suposo que degut als exàmens i que l'estiu és ben a tocar...!!

El video és una anada d'olla important!!! encara ric!