dijous, 14 de juny del 2007

Me saltat un posteig

Ahir no vaig posar res al blog i me sent un poc culpable, normalment en poso un cada dia o mes, pero ahir no, quan me vaig donar compte ja eren mes de les 00:00 i ja era avui...

Pues res, toquem toquem! Escriume un poema precios, encen-me una espelma i dim que soc molt sexy, que les molècules no son tan complicades i que odies l'espam. Que hi ha gent que no li agrada guanyar, que prefereix el ying i el yang de les persones mateixes. No et tapis la cara que ets preciosa. Fem fotos de les sabates i ensenyem els teus records, escriume cartes anònimes dins sobres vermells i liles. Parlem en frances i fes coses amb la llengua que tu saps. No duptis de mi i sentim aprop, acariciem els teus cabells.

Amem si actualitzes el teu espai verd. No more, no more repetir! Que et seguis damunt la meva tavallola nova i parlem sobre el que aspires i el que vols fer algun dia. Aon vols desitjar i les coses que mai contaries. Anem al japones a endrapar fins rebentar, i quan no poguem mes, menjar els postres i tornar a començar. Comprem crispetes de colors i que tinguis fantasies amb jo sobre drags magics i habitacions repletes de bolles de cristalls amb missatges escrits. Comprem una capseta d'aquelles que tu ja saps i disfruta amb mi tot el vespre escoltant musica d'altres llengues.

Si estas amb mi no t'arepentiras.

4 comentaris:

Pandy ha dit...

Clar q no t'arrepentiras!
I si algu s'hauria de sentir un poc culpable som jo que fa un munt q no te pos comentaris i no tenc cap escusa ni en cerc. Ja ho se q no t'agrada gens q t'aparti aixi. aparatar...no no es apartar sino que tampoc te perseguesc mes de lo normal. Me vaig sentir un poc malament en aqll moment me vaig veure perseguinte adaptantme deixant tot lo altre i tot i q estimada va ser com si no me tenguesin en compte i tot axo mesclat en coses d'obsesa i gelosa q no m'agraden. I be tantes ganes de qeixarme q me'n vaig ana un rato a q se me pases. T'ho hauria d'haver explikt en aqll momnt.Domes ha pasat un dia?
Avui pensava en tu de petit. Si, desde que ten anares t'has fet gran. M'agrades de totes ses maneres q te conegut.
ets es millo dues vegades

Alls cuits mai couen ha dit...

HOla hOla!!! mola com esciures xupasangre!!!

LA persona a qui va dedicat deu estar mol contenta!

MaRiNa ha dit...

no te pq ser una obligacio postejar cada dia

Xupasangre ha dit...

No te perque, en qualsevol moment o pots deixar, pero com que mo e proposat, pues o intent complir.