dilluns, 4 de juny del 2007

Saludant a tort i a dret.

Saludant a tort i a dret jo? Uff, que va, no soc jo... que no... noo... nomes ho e fet un parell de vegades... no...bueno......però fa relativament poc saps? Ja se que tu ets molt tímid i et fa por nomes de pensar que va anar de putes, però la vida es curta, l'has d'aprofitar fins el ultim centim i aler que et quedi, has d'aconseguir lluitar pel que vols i pel que necesites i que desitges amb totes les teves forces i aspirar a molt mes.
Experiencies amb xerar amb gent que no conec? mmm No masses, normalment et miren raro o just lis vas a parlar i veus que ve el seu xicot i li dona un bes. Moltes delles son majors o son unes enfermetats.

Conversacio qualsevol d'un que vol escapar de pagar fantes.

-Hola, tens xicot?
-(mirada rara) Que?
-Qe si tens xicot?, vuy dir que si saps que es un meme..
-....si
-Aja, per aixo me sonaven tant les teves sabates!
-Sandalies?
-Com que soc un feti..xis...Vuy dir que t'assembles a la meva germana!!! Si, com el quilo de crema hidratant per el pel i per la pell, ja saps psicologia general, i sempre he estat un sensiblero pels sentiments.
-(me fa por aquest tio, li dic que men vaig..) M'he ne d'anar que he quedat...
-Perque totes les noies me diuen el mateix i NO ME DONEN EL SEU NUMERO DE MOVIL, TIA BUENA TIA BUENAAAA TIA BUENAA (comens a pegar salts i menvaig corrents que me pega un atac de vergonya impresionant).

Res, haure de provar per les facultats de psicologia i pulir les meves preguntes.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

i used to bring you sunshine, but all i ever do is bring you down.

Alepsi ha dit...

:|

Jajajajajajajaja! Què bo! Jajajajaja! Sí, sí, tu vés per les facultats de psicologia, que com a mínim, estarem contentes de veure mascles! xDDDDDD

Xupasangre ha dit...

Pues tenc pensat fer una excurció d'aqui poc, o sinos ja la deixo per després de l'estiu, ja que requereix un entrenament molt fort trobarse amb tantes noies dins duna mateixa habitació/espai.
Per cert, m'agraden els impars.

Anònim ha dit...

aps, no vaig firamr aki?
ke raro...
wenu, firmo ara
merci x felicitar
fora els pagafantas, soms uns desgaciatssss

xao!

Pandy ha dit...

Buoo facultat de psicologia?? es molt d'obsesa pasejarme per alla amb una amiga imaginari queixantme dun profesor i fer com si estudies psicologia per si acas veig un xupasangre??