dissabte, 23 de juny del 2007

Pues avui no men record

Pues no men recordo del tot del somni d'avui. Feien tant de renou pel carrer que no man deixat dormir tranquil. Que voleu que os conti? Que avui me tirat aquella tia de la universitat? Aixi si que cap estaria tranquila!!

L'unic que recordo avui era una especia de paret on hi havia com espais transparents quadrats on hi havies de fet algo pero no men record.

Algu mensenya a jugar a roig i negre?

Que pasa amb l'scarlett johansson?



Per cert, dilluns nit piro cap a casa.

5 comentaris:

yrun ha dit...

Jo tampoc no me'n recordo del tot, dels somnis...

Avui només de la companyia d'ells...

MaRiNa ha dit...

aver, per jugar a rojos i negres s'ha de ser força gent q sino no té gràcia!

segon, amb l'scarlet?? si et llegixis els meus posts com deu mana, o sea ser, entrant als links q poso, ho entendries (i axi d pas veuries q mels curro un poc)

tercer, avui no te'n recordes?? curiós.. si ahir feient soroll, no vulguis saber avui.. visca la mecànica! XD

Xupasangre ha dit...

Com que la companyia d'ells? mmmm..no es millor amb la companyia?

Marina, es que tinc problemes de refrigerador en el portatil. Es a dir, quan començo a obrir pagines que tenen molts de imatges, molt de codi o coses rares es comença a calentar i s'apaga lordinador pel sistema de seguretat quan el procesador arriba a 85ºC. No puc entrar a segons quins llocs perque en 2 minuts ja se ma calentat lordinador i poof se mapaga. I aixo juntament que al mateix moment estic veien un video o alguna cosa aixi satura a l'instant i fotent-me tot el que estigui fent.

Avui demati feien soroll, no ahir vespre. I man despertat sense poder somiar. Els somnis els sols somiar els 10 minuts abans de despertar-te.

:P:P

Xupasangre ha dit...

Lo de l'escarlett o e vist a un comentari. Estic cercant el post si n'hi ha i la foto desaparescuda encare.

Anònim ha dit...

el roig i el negre es un llibre d'stendhal
si vols dir a backgammon, jo soc prou bo
i segon, la scarlett es una puta fea, jo vull l'eva
vagi be the mecanica's exam
xao!