dijous, 28 de juny del 2007

Orgies ouendanistes

Pues m'agraden els melicotons. Les noies melicoto i les noies fresa. Ultimament me tornen boig les noies melicoto, les noies de fresa ja m'agradaven de sempre.

Vuy una noia melicoto, la necesit. Vuy que me fasi companyia. Vuy que dormi amb jo i que estigui al meu costat. Que tengui una ds i viciarnos junts. Pasejar, cominar i pensar junts.

Que men vaig a l'aventura de la nina que condueix encare pitjor amb el seu cotxe nou, que pija poblina que es.

Que poc inspirat que estic are. Quan torni aveure que sera.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

HA STAT WAI AVUI

Anònim ha dit...

kes un melicoto?? vols diu un pressec? ke friski ets XDD (sisi, friski com el menjar de ogssos XDDDDD)
jo vull una noia nEVAda XDD

Xupasangre ha dit...

Jo de friski o soc molt. Te recoman pero el menja de moix(gat) esta millo que el de ca(gos) pero tampoc es diferencien massa.

Noies nevades en l'estiu? MMM tampoc no estaria malament. Hauras de deixar el cami de la fanta pero. Sinos aixo acabara en res.

MaRiNa ha dit...

ajjajaja el cami d la fanta no porta enlloc senyors.

per cert, as provat el menjar de gat i el de gos?? carai.. nomes per la olor q fa ja :S

Xupasangre ha dit...

Pero el menja en lata es un poc horrible quan l'acaves d'encetar, pero despres d'uns dies esta bo. Jo dic les galetes de gos i les de gats, estan bones i tot.

Anònim ha dit...

El menjar de llauna de gat és bastant potable però té trossos d'os i si en pilles un entre les dents és com per suïcidar-te. Bàsicament té gust com de bloc de porexpan, però fet de tonyina. Quan el deixes obert uns quants dies es queda tot pastós i a mi personalment em fot arcades. Del de gos ni puta idea, però a mi és que els gossos me la bufen.

Signat,
Jordi Hereu, Jordi Labanda, Jordi Pujol, Jo-jo-jo-jordi i altres Jordis igual de subnormals

P.S. El menjar sec també és prou bo.