dissabte, 23 de juny del 2007

Les meves llibretes

Com ja havia fet na Marina li copi. Aqui les meves llibretetes. Es es segon link que poso crec. Com que no hi ha enllaç directe cap al post o poso al tun tun.

La primera llibreta de l'esquerra es la que ultimament escric coses mes llargues. Perque es molt allargada i no has d'estar girant fulles i fulles. Normalment la tinc al costat de lordinador quan me ve alguna idea i la poso alla. Tambe poso paraules varies i sentiments en veure una imatge.

La segona es la blava. Es la que escric les coses que magraden mes dels blogs. Agafo les paraules que mes magraden i les escric. Tambe hi vaig apuntar les preguntes per fer a algu per sebre si havia llegit el meu blog. O també hi poso direccions perque quan me peti lordinador no me soblidin.
Pero ultimament me fa bastanta mandra i ho poso directament a un archiu de text.

La tercera es la verda. La que solia treure de casa i escriure mentre pasejava per algun parc de barcelona després de comprar algun comic o contemplar alguna bellesa negra.

La quarta es la del dibuixet. Me va agradar molt el dibuixet que hi havia. No es una japonesa de debó pero que hi farem. Es la primera que vaig comprar. Hi ha els primers somnis que vaig tenir quan vaig arribar a barcelona.

La cinquena es la que esta al costat del llit aon apunto la majoria dels somnis. Are no els escric tant perque els poso directament a un post, pero antes els hi posava tots. Ademes, no me tenia que aixecar per escriure el somni. Me podia tornar a dormir en acabar de escriure'l.

La sisena es el llençol. En aquest hi ha una part on vaig escriure un somni que vaig tenir. No men record del somni pero hi ha uns dibuixos que expliquen el somni. Estan un poc esborrats per l'efecte de la rentadora.

La setena es un altre llençol. El vaig escriure quan estava un poc trist. Hi ha coses molt profundes. Es un llençol un poc mes clar on es poden veure perfectament.

La setena es la llibreta secreta. Un diari que escric quan tenc una necesitat molt forta. Esta ben amagat perque ningu el llegeixi.

2 comentaris:

MaRiNa ha dit...

si que pots enllaçar un post concret del meu blog, nomes has d'apretar la data de sota el post q mes vulguis.

i ja t'aclares on has d'escriure cada cosa?

Xupasangre ha dit...

No miro prim, agafo la primera i a escriure. Que sinos me soblida i es pitjor. Fins que estiguin plenes i a escriure una altre.