dissabte, 2 de juny del 2007

Res no es vera.

Bueno, una foto de na Debora quan vaig quedar a ca seva a dormi. Sempre es posa a dormi i me deixa a jo impacient. Però lo bo es que li pots fer coses mentre dorm perque et deixa i es mor de ganes de que algu la poseesqui. Li fa ganes que sapiga aon aferrar-se i poder estimar sense que li fasin mal. Vol dir les coses sense consequencies. Amb jo sempre se sent tranquila i sap que pot confiar amb jo, però mai es decideix per donar un pas perque te por a enamorar-se. Te por de que li fasin mal i que no pugui confiar amb ningú i saïlli del món. Que no tengui ganes de sortir de casa seva. Pero jo l'entenc i sap que pot confiar amb jo. Aunque estiguem enfore sabem que mos estimam i que quan ens veiem podrem ser feliços i disfrutar junts. Mos podrem empenedir de les coses que en fet i lamentar-nos junts. Mos utilitzarem mutuament per la necesitat d'estar a n'aquest món. De fer alguna cosa i deixar constancia del que hem fet i del que som. Del que som capaços de fer i del que podriem haver fet, però sobretot del que sempre serem i que ningu ens pot fer canviar de pensament. Potser evolucionarem, millorarem, ens modificarem, però dins nosaltres sempre serem un caramel molt dolç esperant que algu el disfruti i li llevi l'embolcall.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

aixo es cert?
home, jo tmb he dormit a casa la ... (ja saps) i no ha passat res, xo clar, jo soc un rabopansit, tho vas fer o ke? eske aki deixes entreveure ke si...

Xupasangre ha dit...

Es que els primer cops nomes l'has de abraçar i ficar-li un poc de ma. Després ja te la follaras. Es que si comences després veuen que ets un sortit(que ho ets) però no es lo primer que pensen amb tu.

Pandy ha dit...

Aquesta nit na Debora sera meva.

Anònim ha dit...

He pensat que m'agradaria fer coses tota sola. Avui, passejant me sentit bé, me mirava als vidres de les portes i me veia guapa, i necessitava ser guapa, però només per tornar a mirarme als vidres i tornar a agradarme, sense voler agradarli a ningú. Crec que tenc massa ilusions, confoses, que no sé si arribaràn, que no se... (plor)...En acabar els exàmens vull fer coses. Voldràs fer alguna cosa amb jo amor? ets s'unica persona amb qui pens ara mateix. NO sé si te sents agust ara, no sé que fas, not una sensació extranya...i no hi puc fer rés, no puc lluitar per algo dolent q te passa, ara me sent aixi i torn a plorar. Vull agafar bus o cotxe ni fer mallorca, vull escriure sentiments, vull sentirme be com abans i te vull tenir al meu costat. Ses olors...son tan... destaca sa de ximenea, pero ximenea molt intensa, com si sa fusta fos molt bona i antiga, i olor d'encens i un aparato que pareix per xerrar amb Déu, val un euro. LLuc, 3juny07

Xupasangre ha dit...

Me sent molt segur amb tu, no pasis pena, farem moltes coses i voras com tanimes de veres.

Anònim ha dit...

Mos lo varem pasar molt bé parlant de bosses de patates i salsa de tomàtiga. O escric en clau perquè només tu sapigues de que va la historia.

Pandy ha dit...

Es ventilador a tota i musica al minim de volum. Neu i bocadillos de fideus. orkindesku o okinadesku o orkos mb garres aceradas t'imagines? per supuesto pintats de vermell i tenen una caseta a dalt d'un caramull de basura feta de marmol i en sa nit brilla amb sa llum de sa lluna i se veu de molt enfora. Com quan vas per festival i veus ca na rosa q esta a saltre punta de palma, pero curiosament se veu.