dissabte, 16 de juny del 2007

Aqui es magreja eh!

Mai e fet net es banyoooo, esta mooolt brutttt. Creixen animals, surt una oloooor molt forrta. Sa basura s'acumula dins la cuiiina. Ple d'envasos de pizza i ple de lates de fantes. Mocadors, calipos, enbalatges i pelusa surten pel davall es llit. Calcetins de fa una setmana tots negres, sabates plenes de fang. Tavalloles mullades pel terra, fan olor de podrit. Oli d'una pella que a caigut a la cuina, pudor de cebes podrides. Negror i cucaratxes transparents.

-Hola

-Hola

Perque no me magrejes? No tragrada? Ets un pagafantes, deixa de volerme contemplar i vine amb jo, fem teva! Poseim! Toquem! Que o necesit! No veus com o estic desitjant? Deixa de ser aixi i lluita per el que vols, actua, demana, i realitzet.

Fer-te feliç es complicat.

Me d'afeitar? Jo crec que no. A que t'agrada Debora? Pero saps lo que molesta?!! Quina calor que fa amb el pel llarg que duc.
Soc una enginyera que m'agrada estar amb tu. Ens lo pasam molt be. Ens agrada contemplar les mateixes coses. Ens agrada el menjar japones. Començar a correr i haveure qui es cansa primer. Estar asseguts per bancs d'allo mes extranys. Caminam sense sebre avon anam. Prenem es sol. Escoltam el so del vent. Miram al cel ple de nuvols. Llegim llibres que ningu coneix. La ciencia ficció ens fascina. Els viatges en el temps es allo ben normal. Ens tornam bojos per somiar.
Jugam a jocs japonesos. Miram gramatiques d'altres idiomes. Cream el nostre propi llenguatge. Simbols extranys. Referencies que ningu coneix. Animes varis.
Tenim unes bicis plegables.

Abracem i no tescapis. Dorm amb jo la desitjada nit. Simples records de joves adolescents. Por cap a adolescents que controlen la situació. Que? el teu aspecte mimpresiona un poc. Pero en el fons ets grisa i ja te conec. No fa falta que o ocultis que ja se quins secrets amagues. Es igual si tens complexes. Amb mi els has de dixar. Vine amb jo i besem.

6 comentaris:

Pandy ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
MaRiNa ha dit...

veig q t'agrada la nova paraula! XD

si la primera part es una descripcio de la teva habitació... fa por de guarra!

Pandy ha dit...

Jo crec q s'habitacio aixi, deu ser super divertida. A lo millo a ses cucaraxes lis molesta un poc tan de desordre, pero be...que se fotin!:P no t'afeitis ja de totes maneres te tornara a creixer no? Ara que ja veurem q diu na debora. Es proxim dia que tornem a no dormi juntes la magrejarem val?Aixi la posam nerviosa i posa aquella carona de esto...

Xupasangre ha dit...

Que va Marina, sa meva habitacio esta mes bruta!

Ses cucaratxes son transparents perque mai lis pega el sol.

Supos que mafaitare i que sen vagui a la merda na Debora.

Alls cuits mai couen ha dit...

egs cuques transparentes.... no me les vull ni imaginar! Per cert això de HOla i Hola em sona, jo esque no goso més eh...

A reveure!

Xupasangre ha dit...

Dema aixo a de canviar! Mentalitzet... uf..