divendres, 1 de juny del 2007

Caos


Avui he somiat amb monstres i dimonis decolors. Lo barbut es pot arreglar, però lo de sentimental es més difícil. En realitat escric una frase de cada cosa intercalada i costa un poc de pillar-ho. El post de 'somi amb tu' va referit a na Debora, na Sakaki, n'Anna, n'Alba, una d'aquestes noies que me fan veure les estrelles i sentir complicitat. Que me fasin sentir be només de mirar-les i de xerrar amb elles.
Els vespres que menj arrós sempre comença a escriure i a mirar Furi curi, els 3 primers episodis que molen més. T'ambé m'agrada olorar oregano. M'agrada bastant perque esta traduida i o puc sentir i enterar-me, es que sinos perd sa gracia.
No pot ser, Beatels NO BEATELS NOOOOOOOOOOOOOOO
després et canviaras el nom i et diras anna i seras una pija mitja guapa mitja fea i empalagosa.

Referent a la imatge, que es pot dir..., quan la veus i et fitxes en cada una de les noies/clons et quedes sense paraules.

PD: perdona pero pel color no pareix pas una tonyina, mes aviat semble un vara.

PD2: no escric més perque dona per molt comentar aquesta foto.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

home, no me sorpren la foto, a japo hi ha cada bitxo ke deixal anar, putes sortides, a mi em diuen akestes de follar i les envio a prendre pel cul, clar ke el 90% dels tios sempre van buscant sexe arreu on van, i llavors moltes xiques es pensen ke tu tmb ets un dells i aixo no es cert, no+ busco la noia ke em faci feliç, el sexe es secundari, jo no em sentiria comode amb sexe sense amor, es mes, abans preferia amor sense sexe a sexe sense amor i tu juro per molt ke se ke no em creuras

Xupasangre ha dit...

Es que aquestes son un tipus de sortides especials que els hi as de pagar. Normalment les japonesen son super timides i no saben res de sexe ni res. Per no sebre no saben ni que es anar de marxa.

Pandy ha dit...

Ido jo no m'havia fixat amb sa foto fins que no he llegit els comentaris eh? No vos enrigueu masa de jo... a q a ningu li sorpren¿?