dilluns, 18 de juny del 2007

El somni d'avui

Normalment quan somi tenc 3 somnis totalment diferents. Avegades un de llarg o algo aixi, pero avui a tocat 3 de curts mes 2 o 3 mes mitges pesadilles traumatiques.

El primer de tot a estat amb una noia vermella, una qualsevol, no recordo com era, pero estava alla a la cuina fent-se el berenar, un colacao i jo li deia que no, que prenc la llet sola i fresca. Després ja men vaig anar, perque havia estat una nit molt llarga i volia canviar d'aires, arribar a casa, canviar-me i tornar a començar a un altre lloc. El cami de tornada va resultar molt feixuc perque ja tenia ganes d'arribar i mestava quedant dormit per tots els llocs.

El segon somni ha estat amb na Carla, una de les taronges que sembla molt a la Carol, es el somni que mes difus el recordo, estavem pasejant, i conversavem. Els dos no sabiem que dir-nos, crec que estavem per una paseig de devora la mar, el mar que es veu a Densha otoko quan va a practicar surf. Pasejavem per la arena, me sentia molt agust. Parlavem de coses que no ens interesavem massa, voliem estar junts pero no sabiem que fer. No se si ella o volia, o erem un poc fantas els dos. Varem acabar corrents per la patja pero sempre la guanyava, acabats mig tocant-mos a unes escales.

El tercer somni es el mes irealista de tot, jo era una consola, era una maquina on nomes podia pitjar 4 botons i unes fletxes per dirigir. I record que estava alla pitjant els botons. Estava perdut en una cova i no podia sorti, per sort, tenia una noia que me curava tot el temps. Nomes podia apretar els botons i a estat molt raro. La cova era oscura i nomes veia unes pases davant jo.

Després han vengut els somnis traumatics on estava atrapat en el somni i no podia sorti, estava alla, i volia sorti, volia sorti, volia escapar de somiar, volia sorti del somni i no podia, no me podia despertar, i jo intentant-ho intentant-ho i ho he aconseguit, me despertat, pero no m'havia asegut al llit i aixo me donava mala espina perque me donat compte que encare estava dormit i no me podia aixecar, estava en una especie d'altre mon on les coses estaven canviades. Els colors eren extranys i si miraves per la finestra veies un mon ple de gratacels grisos on la gent vestia de marro.

Me tornat al llit i me domir, tornant a somiar que volia despertar-me, me tornat a despertar en un altre somni. En aquell somni ma passat un altre cop a mateix i pareix que me despertat al mon real on eren les 9 del mati. No se si era un altre somni o no, pareix que ho havia somiat, pero men record un poc que he agafat el movil per mirar la hora. Despés me aixecat a les 11 o aixi, perque hi havia algu que feia renou a la cuina, com pot ser si no hi ha ningu? Cuan me aixecat no hi havia ningu, crec que era un altre somni.

Per cert, perque en dius hola al mesenger i després te pires? jooooooo....tenia ganes de parlar amb tu.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

no tu prenguis malament xo me dona ke tu has inventat...
ki collons somia kes una consola??? jajajaa, jo com a molt somio ke soc un... consolador XDDD aix... noiEta VacAnt del meu cor (llegeix les majuscules) si nomes et pogues acariciar...

Xupasangre ha dit...

JAJAJAJAJAJJAJAJAJajaJAJAJAJ

pEr que m'ho hauria de inventar?

e somiat amb les dues noies, amb la consola i que me Volia dEspertar! Jo traumatizat que no me podia despertar!!

i que fas amb internet? no hauries d'estar fent el friki escoltant la musica del carrer i passar de les romanes que te tiren es trastos?

COM QUE SOMIES QUE ETS UN CONSOLADOR? te fiques directament dins ella? Pero no podras acariciar el seu blaç!!!

Hauries d'estar pagant fantes a les romanes no?

Uf...perdo, es que els examens...jo crec que tampoc hagues lligat anant amb els meus pares...Lo des consolador ho deixam per un altre dia...

Anònim ha dit...

xo nano, ke ja he tornat de roma!!! i es dimecres ke piro a madrid!!!!!!!
en realitat no voldria ser un consolador, el ke voldria es ke m'estimes senzillament, segurament no la veure ja fins al cap de setmana i fa ja desdel dia 3 de juny ke no le vista, si, la anyoro, no se, sem passara com els altres cops? es possible, el temps dira...
i nen, kels meus pares estaven a 50 kms de roma, jo anava sol i els veia per sopar!!!!!

Pandy ha dit...

A mi me semblen somnis i malsons normals i corrents...bastant entretinguts. Es somnis autentics son aixi, molt fascinants!

Marina ha dit...

jo quasi mai m'enrecordo del que somio, i si hof aig se m'oblida molt rapid, ho he d'explicar a algu o apuntar-ho.

L'ultim q recordo era per l'examen de materials, somiava q era la tarda i estvaa a casa, els meus pares em pregutnaven com m'havia anat l'examen i no me'n recordava de res! ni tan sols de si havia nat! i llavors m'agafa la paranoia de merda marina q no hi has anat ara l'hauras de repetir peti qui peti! que malament ho vaig passar..

Xupasangre ha dit...

Jo tb me va traumatizar materials