diumenge, 24 de juny del 2007

Fa x dies

Fa quatre dies que vaig somiar quatre cops.
Fa quatre dies que me varen mirar 4 persones.
Fa quatre dies que vaig parlar amb quatre persones.
Fa quatre dies que vaig fer el quart examen.

Fa tres dies que no surto de casa.
Fa tres dies que nomes he xerrat pes mesenger amb 3 persones.
Fa tres dies que he rebut tres misatges de tres persones diferents.

Fa dos dies que he fet dues maletes.
Fa dos dies que he menjat dues pizes.

Fa un dia que ma cridat una persona.

4 comentaris:

MaRiNa ha dit...

tot ho comptes axi? fa por casi

Xupasangre ha dit...

Supos que es la meva forma de queixar-me. De fer que m'entenguin. No se, jo crec que m'agrada bastant. Te el punt de por que es necesita.

Anònim ha dit...

i?
jo fa 11 dies ke estic de vacnaces XDDDD

engaaaa
xao!

Anònim ha dit...

I llavors, amb el cap de noia instal·lat, vem fet un superassalt a la facultat. El professor pringat es va posar de la nostra banda per aniquilar el subnormal de torn a cops de megaclatellades fetes amb moviments Ou-e-n-d-a-a-a-a-a-n. Quan la seva sang tacava el pupitre, vem decidir que per un dia ja n'hi havia prou i que n'havíem sortit victoriosos. Així que vem anar a cruspir-nos un entrepatacalamarsos&pop de collons, mentre magrejàvem japoneses furtivament.

Per això fa tants dies que no fem x, y, z.