diumenge, 1 de juliol del 2007

Frikimoto

Mes viciada com sempre pero e sortit amb la moto, anar a fer una volta que m'agrada molt i me relaxa bastant, es molt xupi guai.

Parodia d'un fanta. 'Recorrido 2d 2d" 'Recorrido 2d 2d" 'Recorrido 2d 2d", Observo el teleferic desde l'estatua de Colom i abans que la meva companya de jocs en digui que li agradaria anar, amollo: Pero quin asco es el teleferic, are ja val 25 euros i tardes 3 segons. Agafo el metro, que ja arribo tard a la classe d'estetica literaria. Paso de la classe i vaig cap el bar. Veig que hi ha dos fantas que volen fardar d'avant una tia que demana aigua: "nosaltres son tan valents que prenem fanta" "es igual que haguem suspes termodinamica, tenim fotoprix". Quan sen van demano el meu entrepa i surto corrents d'aquest dropo de lloc. Vaig cap a la zona melicoto a jugar al wario. Son uns bancs mes còmodes.... sempre sec alla, veig el reponedor de màquines expenedores i penso amb els chips integrats de la maquina.

Ja me tornat a pasar el joc i intentofer tots els nivells perfectes. Veig la dona pintarrojetada que fa net i penso que esta mes bona el profesor de calor.
Vaig cap al lavabo i penso que ja no la tornare a veure. La necesit un poc. No se que deu haver pasat. Torn cap al banc fins la tarda on tinc les practiques que no serveixen per res. Son un doi, pero gracies als dois aproves. Sent inteligent ajuda, pero no es decisiu. Acabo les practiques 3 hores despres ansios per tornar a agafar el joc i trobar l'ultim toad.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hahahaha, l'efecte fanta al bar! Està més bona el professor. Però no surt l'Oliver Màfies! La zona melicotó és el primer front de canons contra Lloseta i Mataró!

Xupasangre ha dit...

Pero aixo no lleva que prengus fanta barata o begudes àcides.

Anònim ha dit...

Home, la fanta si és un succedani del Mercadona compta com un kas i és friki. M'encanten les begudes àcides.