dimecres, 11 de juliol del 2007

Resposta

Estic esperant la resposta desitjada. M'agrades. Aixecar-se prest per esperar a persones que no vendran. Somnis d'una paraula. Tristor d'estar sol. No fa falta que me mentesquis. Que fasis veure que to pases be. Que ten vas de vacances. Se que plores. Pq no vens amb jo? Japones exquisit. 10 tarrines de gelat. La cinta no para i el temps sacaba. Romanços inacabats. Tristor de mati. Olor del seu pel. L'hi agaf la ma i penso que la vuy. La vuy molt. M'agrada com condueix. Magrada molt. Es friki pero no ho sap. Faldes negres. Faldes guais. Faldes que m'agraden. Faldes curtes. Faldes que me posen. Faldes que voldria. Faldes que molen. Faldes normal.

No fa falta que ho entenguis. Jo soc aixi. Vuy ser aixi. Vuy esta amb tu.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Més o menys com esperar que et posin comentaris en el blog. La Marta no ha existit mai, és un invent fet des d'Espanya. Em volen desmoralitzar. No feia cara d'hiena, ni de guarra ni de res perquè només era la paret d'un museu! M'he menjat 3 cames.