dijous, 12 de juliol del 2007

Orient


No e anat a veure els reis, encare que tocaria. E anat a un poble que esta super hiper enfore de tot. I ma molat molt. E anat amb la meva moto. A la foto no es veu pero eren les 21:38. I ja començava a fer fosc.

Com que m'agrada conduir e anat fins alla. Estava un poc aborit perque no havia fet res de bo durant tot el dia i ningu me volia acompanyar.

Uns 35 quilometres en els quals me trobat 2 cotxes i una bicicleta. Mes uns 20 mes fins arribar a Bunyola que es el poble que esta mes aprop, on aqui si que hi havia cotxes, mooolts. M'ha agradat molt. E sentit el vent a les meves cames, el soroll d'estar tot sol. La por que et fa anant per carreteres que no veus a ningu. Costes, pujades, baixades, en silenci on nomes hi ets tu, la moto i la carretera. Camins on encare hi ha natura. Sentiments cap a dones que no tens. I persones que vols amb tu.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Vull tornar a sortir al carrer!! D:
exploració power

Anònim ha dit...

ps. encara que aixo que hi hagi natura me la bufa sobiranament D:
indústria, queixes i consoles! D:

Xupasangre ha dit...

Aço es pq no as vist encare cap que et moli.

Anònim ha dit...

collons tu i la moto, quines carreteres eh?
clar, jo aqui treballant i tu de passeig, snifff, JO TMB VULL PASEXAR!!!!

Xupasangre ha dit...

Si, va estar molt be. Crec que havui ho tornare repetir per altres llocs.