dimarts, 3 de juliol del 2007

En vuy un!!!!



Vuy un llibre de cacauetsssssssssssssssssss! Perque hem de fer cas de persones que no tornarem a veure si tamateix com diu una noia taronja tot esta fet de casulatitats i no sabem que mos podrem trobar?

Jo crec que hi ha basicament 3 respostes:

1-Monstre de l'espagueti volador
2-L'arbre que no fa soroll
3-Quantica(posibilitats)

Ja escriure mes extensament, pero la fanta i el monstre negre de la pantalla no me deixen concentrar.


Pd: pq m'ha d'agradar tant?

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo prenc una resolució radical:
a) Japoneses o mort.
b) Otaku o mort.
c) Llibre de bolets.
d) Vilamarí i Urgell, Casanova, Comte Borrell, Entença i la mare que els va parir.

I menys mal que has posat aquesta foto! Quin dia més fanta, collons D:

(tinc la impressió de portar 2 dies repetint els mateixos comentaris)

Xupasangre ha dit...

Home, perque fa dos dies que esteim en lo de fanta que es brutal!

e)fanta o kas.

MaRiNa ha dit...

llibre de cacauets?o de bolets?

i pq d'aixo? no entenc res

Anònim ha dit...

Uf, hem de sortir d'aquí. Opto per gravar un disc d'homenatge a llibre de bolets i Vilamarí i Urgell Casanova Comte Borrell Rocafort París Villarroel Londres i Muntaner Balmes i Rosselló Buenos Aires Consell de Cent Flors i Llúries tots són Rogers Aribau i Diputació. Seguit d'una gira mundial.

Anònim ha dit...

quan em fa mal el caaaap
jo trio la c
FOTOPRIX

Anònim ha dit...

nainonainonainonainonaaaaa
avui es el dia de la independencia americana!!!
jo busco una noia morena, o moreno (es el cognom de la que ja saps)
visca les xiques de colorins i visca el pagafantisme xXDDD
com es ke mas canviat de lloc dins de contactes?

Anònim ha dit...

pq no te conectes? e de xerrar amb tu, mestic ekivocant, pq no te conectes? merda! te vui, te necessit, mestic ekivocant de vida...MESTIC EKIVOCANT!!!!!! O ENTENSS?????????? no el vull tenir devora, te vui....aiiiiiiiiii, joder emrda puta merda...pq som tan complicada? NO ME PERDRÁS, POTS ESTAR SEGUR

Moïra ha dit...

conectet conectet conectettttttttt