dissabte, 14 de juliol del 2007

Avui aixi.

Avui vespre sera aixi. A que si Silvia?

7 comentaris:

Anònim ha dit...

ELS DINOSAURES TENIEN PLOMES.
no ploma QUE SE'T VEU EL LLAUTÓ fins i tot a 2 anys/velocitat de transport públic

[/post subnormal del dia][/com mola la foto][/haig de ser un 80% menys fanta][/haig d'acabar alguna cosa d'una puta vegada]

MaRiNa ha dit...

tinc uns problemes per desxifrar les vostres converses q no vegis!!

el fanta d'aqui dalt tb va a la uni?? :O

arreplegant les joguines d quan eres petito, eh??!!! ufffff

Xupasangre ha dit...

No mextranya que no les entenguis. Son tan plenes de homenatges, referencies i coses rares. Pero es pot entendre bastant. To as de prendre com surealista.

No, no va a la uni. Es un friki.

Super joguines!!, es que molen un munt. La majoria casi no men recordo. Lo pitjor de tot es començar a jugar amb elles.




Dinosaures amb trepant, treeeepant, teeeepant!


No s'haura pres un poc de fotoprix?
Jo crec que si trobes noia seras 42%mes fanta i et deixaran d'agradar les begudes acides. Et pasaras a l'aigua i compraras comics d'ivrea.

Xupasangre ha dit...

Pero ahir vespre va ser la hoostia.

Anònim ha dit...

Home, d'anar-hi, hi vaig, però no a la vostra. Sóc de lletres, jo. Però vaja, mentre no digui el meu primer nom, tothom em coneix perquè a qualsevol llista hi ha almenys 10 persones amb el meu cognom.

Si trobo una noia ha de ser una Mamimi de begudes àcides. Que no m'usi per importar mekas i que no sigui les criades del Minoru, i que ja estigui en l'etapa de ser fotògrafa coneguda. O sigui, que piri en Vespa almenys un cop per setmana, i jo també (però per una altra banda.)

Això d'Ivrea segur que més tard o d'hora hi caic, segur que quan vagi a matricular-me em compro NHK. Ara mateix estic en un estat transicional: sóc un Amarao prou digne i prou celles i tal i tal però encara no he tret la banya al 100%. Ja n'hi ha prou de fotre el pena intentant-ho amb la Kitsurubami al cotxe destrossat, ara que s'ha acabat el cas Raharu puc agafar la 128 (és una Rabbit, la japocòpia de la Vespa) i baixar a Tokyo. Si més no allà pots anar explorant, que trobis res o no ja és una altra història.

D'altra banda, tot indica que de gran seré igual que el Kamon Nandaba, i si se suposa que el Naota és fill seu...

Anònim ha dit...

Ah, jo les joguines de quan era petit les tinc repartides entre el traster i un compartiment que tinc sota el llit. Qualsevol dia trec el matalàs i me les trobo allà aixafades i fetes merda.

Anònim ha dit...

I de fotoprix sí que n'he pres, esclar, de planta rara que ha plantat el meu germà a la sabadell (no tinc terrassa, tinc sabadell. Ca bé ca pargglo i can sóc d'anginyós, hòstia.)