dissabte, 28 de juliol del 2007

Ja esta

Estic curat i super content! Nomes me falta trobar a una rosa per besar. Lo mes xungo es quan tothom et diu, no no no no no i tu dius siiiiiiiiiiiiiiii! i al final ho aconsegueixes. No se, me sent molt be. Feia un mont que no me sentia aixi. Ja torn al cami sol com sempre, pero aquest cop mes animar i superant mes coses. Aqui tot es ciclic, encanvi afore es tot mes lineal, mes recta, un cami que no saps aon arribara, un desig que persegueixes per sempre i no timporta que no arribi, perque no es necesari ja que tu controles el teu propi desti i que saps que si realment volguesis o podries aconseguir.

Quina pau interior que tinc avui.

5 comentaris:

MaRiNa ha dit...

qe be! axi tot solucionat???
pau i tranquilitat!

Xupasangre ha dit...

Si, sa acabat o ha començat, depen de si la veus mitja buida o mitja plena. No se, jo simplement veig una botella plastica.

Anònim ha dit...

A sobre "botella plàstica"

ets home mort -_-

Pandy ha dit...

significa axo que definitivament s'han acabat les entrades depriments sobre la noia hikikomori??

Estic prou contenta de que no permetis que sa noia hikikomori te maltracti mes... be ja se que no es aquesta realment sa situacio pero be he perdud practica tan de temps sense comntar que mesta quedan molt d'obsesa, m'agrada la teva actitut, val? tan que me posa tan contnta que no m'enfadaria per molt malamnt que tallesis el jamon o per mes spoilers de harry potter que me fesis.

Xupasangre ha dit...

Me le lligada, me le lligada!!!!!