dijous, 12 de juliol del 2007

Encare no me cansat.

Encare no me cansat perque hi ha la cara del gat bus que m'anima i me confesa que ella no vol que o deixi. Que plora, pero no demana ajuda. Bueno, el gat encare me diu mes coses. Diu que pensi amb el somni davui. Amb transformers i amb la peli den hari pot. Avui començare a pensar una mica mes amb les noies roses que ultimament me tenen molt pensatiu. Encare no se massa d'elles pero a primera vista molent. A vista d'una llenterneta petitona, o a cop de nevera.
Saps que me vares fer ganes de treure es carnet de cotxe? Me fa un munter de ganes are. Ja li cuic es truquillo, ju ju ju ju ju. I es proxim es de moto, jujujuju me de fer via pq sinos me pasaran al davant!!


Pd: tenc una cosa per tu, si la vols dim coses.

1 comentari:

Anònim ha dit...

pus saturat: m'he passat la final de l'Ouendan!

Moto sí, cotxe no, metro sí, cotxe no. Metro no, cotxe no. Moto no. En cadira de rodes o amb crosses o cap a casa faNta gent.
Bus tampoc. Metro sí. Anuncis de Cepsa caducats: NO D:

m'agraden la marta la nieves i la maite i qui mes? ah sí aquella de 5è de primària que no me'n recordo ni de com es deia D:

be, paro que per avui ja he fotut prou el pena. però com em rebaixo, hòstia. com em rebaixo.

em rebaixo un poc més i semblo del psc