diumenge, 15 d’abril del 2007

Necesit algu que estigui amb jo

Perque necesit tant una noia? Jo crec que necesit que algu dormi al meu costat, que la pugui abrasar, tocar la seva pell sensual. Necesit estar amb ella, algu que mabrasi quan o necesiti que estigui amb jo que me vulgui que me senti. Algu amb qui fer les coses, que me llevi el sentiment de no sabre que fer, el sentiment de aboriment. Que me doni un sentiment de seguir endavant que me fasi lluitar que me comprengui. Necesit amigues aqui que se meresquin estar amb jo. Que lluitin per tenirme, que me puguin coneixer, que me coneguin, que maceptin, que vulguin i que o fasin tot el que desitgen, que fem excurcions.

Bueno aquest es es meu post 100 UEEEEuueeeUEEE mira que friki som. Pero no 100 publicats, en tenc un parei a mig escriure :P

No en vuy fer amics de carallots i de pringats que estan per la universitat ni el que soblida de mi. Es una tortura i pas de ells, ja que no maporten res de res, simplement en fan perdre temps en que pensaria la forma de trobar una noia clara per estimar i estar amb ella. Mes be per pasar uns mesos fins que ens feiem amics de sexe, i aconseguir altres noies, fins que trobi la que en compren realment. Alomiyo la tenc a la primera. O a la segona o d'aqui un parell de dies o de anys.

No es el nombre, sinos la calidat.