dissabte, 28 d’abril del 2007

L'espermatozoide mes ràpid.

Els millors dies de la setmana son els que els dediques a tu mateix i a fer el friki, com un sopar regalat per una noieta que viu en el mateix edifici que tu, i que t'agrada però te un novio estupid, no es que en caigui malament no això però es que es un gelos d'aquells com el noi de na Pili aquell pagafantas estupid, bé pagafantas no, aquest nomes es en Riera, es un pagatrinas, perque va pagar una trina que no era nostra, un pringat pringat. Bueno, però a na Pili li agradava i jo la respect perquè es amiga meva i potser es tontita o li costa però jo l'estim així com es. Magrada na Pili, es amiga meva i aunque fa temps que no qued amb ella se que sempre podrem xerar i mos lo pasarem bé, aunque ella no ho vulgui reconèixer es ben friki. L'haurem de dur a fer voltes amb el cotxe a que si eldarita?

Saps, les noies acabes desapareixent però les amigues es conserven i es conserven eternament, t'envien missatges de veres en quant i pots quedar amb elles per recordar temps passats i temps que vindran.

M'agrada la sala del costat de l'habitació. Es una sala on et pots imaginar que tens amics i vos reuniu per fer treballs manuals, maquetisme o fer escenografia i coses varies d'aquestes que poden fer els frikis junts. També et pots imaginar que fas partides imaginaries contra adversaris que no siguin marines o pensar que espies amb en Madarame les noies a la piscina imaginaria de la facultat de farmàcia.

Saps que pots vagar per Barcelona però penses que no trobaràs més llocs on estar ni mes tendes per comprar, i saps que ningú et dura la contraria perquè el que has vist sempre es més del mateix de sempre. Però pensant encare així pots trobar persones que si que son diferents i saps que amb elles si que les pots construir aquests llocs i les tendes que apareixen de la nada i et fan estar més content, però no tant com si haguessis trobat una novia japonesa.

5 comentaris:

Pandy ha dit...

perque?????????????? Es moments amb tu es redueixen cm una col flori pasada daquelles que fan olor els cans quan venen de remolcarse per es fems. N'arwen. No l'olvid. Me deman que deus fer petita. Jugant com una condenada? Tot lo dia mb aquesta puta calor que mos fa per mallorca? veig cans que se t'asemblen i m'enrecord de durte a pasetjar corrensos totes dues pero be jo era s'actriu secundari o terciari o no se com se diu es mateix adjectiu per cuatre o cinc. Es cas es que esper que aquest estiu me deixis llevarte es moixons, necesites que te tallin es pel? Necesites mimos? Jo necesit aprendre de fer mimos per una persona important. Necesit donarli tot lo q tenc de bo a dins jo perque s'ho mereix i si no hi tenc ho haure de aconseguir. M'ensenyes a fer mimos aixi jo el podre fer que estigui mes feliç? Ens veim aviat, que ja ve s'estiu!

Xupasangre ha dit...

m'agrada un munt furi curi, hem de fer el mateix en l'estiu val?

Pandy ha dit...

Es clar, jo ja tenc una vespa i un baix, be en realitat es una guitarra pero dona es pego. Estic ansiosa pq te surti una banya al front son tan sexys! que se te posi ben dura i grosa i en surtin robots i lluitin. Furikuri... m'encanta.

Anònim ha dit...

sera possibleeeeeee
i a sobre em fots el nom dientme pagafantas jajajaja xera poxible!!!!
no soc un pagafantas!!!! soc un pagaaigues ajajajaj

Xupasangre ha dit...

Pues a mi m'agraden altres coses que surten a la serie i no aquestes coses tan superficials. I per cert me surt una banya a un altre lloc quan veig a la Maria de classe! Pensat amb robots es bastant anticuat, m'agrada més pensar amb andoides i coses així.

As baixat de categoria? Ara pagues nomes aigües? No se jo que arribara a passar, et tornaràs mmmm que pot haver més avall de pagaigües?