divendres, 27 d’abril del 2007

Noies a la uni?

Supos que me quedat traumatizat en descobrir i en donarme compte que no trobare una noia a la meva universitat. Haure de fer misions exploratories a altres centres de bars. Explorar i trobar entrepans més barats. De veres les noies de la meva uni son lesbianes tontes o sobrades? No pot ser! I es tios son pringats, tontos o pagafantes? Uff almenos a la meva carrera no i a pijes, esteim salvats ja que totes segons tenc entes sen van a psicologia perque no en tenen ni idea d'avon s'han ficat!

Are per are me solen agradar les dones fortes i amb caracter que volen fer algo amb les seves vides, supos que estaran en el grup de les sobrades, clar que sa gent o exagera un poc. Jo crec que hi falta es grupo de ses lletges com sa valenciana aquella. Alguna noia que sen vulgui anar a un altre pais a estodiar a fer feina o el que sigui, aunque parlin un altre idioma i no l'entenguis aunque et sentis molt mes tot sol o alguna cosa així, perque ja saps que pots disfrutar de veure infinites coses pel món.
Seria com a xerar de lo que me resulta interesant aunque a ningu li interesi.

Fas una cara de dir: que collons estic fent? S'altre dia en vaig tallar, crec que avui anire molt mes amb comte..es igual...al final en cabo tallant...apart de la camiseta que abans era blanca però com que la vares mesclar amb les bragues de tot a un euro per saciar els teus desitjos fetixistes i clar, ho vares mesclar tot i va quedar una camiseta rosa xiclet, però d'aquells que tel fiques dins la boca a la primera hora del dia i et dura fins la tarda, inclús el guardes a un paparet a l'hora de dinar per poder-ho torna a utilitzar.

insertar rollo de verano

3 comentaris:

Anònim ha dit...

pq sera que aquesta conversacio me sona??? jajajaja, aix la uni... macazumtot lesbianes o sobrades o... totes dues coses!!!!!
No noi, ho sento xo per s'uni no lligaras pas, wenu... ni jo tampoc jajaja

Xupasangre ha dit...

Encare no ho assimil

Xupasangre ha dit...

t'haure de demostrar que si que es pot sortir amb noies de la uni que no siguin super feas ni lesbis.