dijous, 26 d’abril del 2007

Email to Nuria

Haber si me contestas algun dia y quedamos para hablar si aun sigues en barcelona. Supongo que si. Creo que un dia te vi por la UB pero no me acuerdo de si eras tu. Espero que me quieras escuchar y decirme alguna cosa ok?? No se que decirte, yo aun te apreció pero seguro que has cambiado un monton y espero que tengas un momentin para quedar conmigo vale? Te parece bien? no se, espero que no estes muy enfadada conmigo.
Espero tu respuesta ok?
bss
Xupasangre

Quina quantitat de dois, inclus dius que no vols se friki, quina tonteria, i que si mescrius comentaris? que mo as de dir cada vegada, una altre tonteria, els publicare quan me dona la puta gana i es color rosa es una merda patatera, i els llegire quan me doni la gana,, i si vols algo de jo me pots enviar un misatge que me posa mes content pero no me cridis si no mas de dir res, perque es una perdua de temps perque ets supertonta i tenfades sense motiu, i jo no i puc fer res, que te poses histerica alla tu, es sa teva vida i seras tot lo gilipolles que vulguis i si vols ajuda la demanes pero no te fasis sa tonta. Pues mes igual ala pq ningu val la pena

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El rosa es el millor color del mon!!!
Visca rosalandia
No, NO soc Gay
APADEWW
EL mataroni de dalt a l'esquerra baixant des de planta baixa

Xupasangre ha dit...

Jo crec que no la roba interior sexy de dona no m'agrada rosa...vuy dir que m'agrada mes negre.