dijous, 26 d’abril del 2007

Nautilus

Estava a una illot amb na Izumi, de sobte ve en Chals amb el seu esmoquin per dins l'aigua intentant nadar amb una capseta plena de pedres exòtiques, de sobte...es somni que he tengut avui...esta escrit en un esborrany...
Llegint el que diu na Debora pensava que, com pot estar així, com no vol viure millor? Anant d'arrera una persona que no l'estima, que vol les coses d'una persona que no l'estima i que nomes li dona sexe facil que et fa olvidar el que realment vols, ademes l'estimes! Que es aixo? es una sensació un poc falsa, nomes tel idealitzes perque el necesites pero no es ell, saps? Es una altre persona que encare no las trobada, una persona que alimiyor no existira, o que no la trobaras si no la cerques amb totes les teves forces.Tu pots fer el que vulguis, i segu que o faras be, pero jo no soc tu, per això tu has de fer les teves coses perque les necesites i perque jo no les puc fer, disfruta de la vida i intentala millorar com faig jo.Jo no tinc por de canviarme i ser una persona diferent.
Igual que una que le de sentir cada dia, que nomes vol sexe amb un noi i perque esta enfore pq sinos... apart de que li agraden les noies, ja veus quina trolera que esta feta. Que no et diu mai el que pensa, que es guarde les coses per ella mateixa i que vols que i fasi, es la seva pudenta vida, que no faran res de profit i que sempre estaran malament, sent falsos amb el seus sentiments i que no trobaran la felicitat, estaran plorant quan li diguis la veritat.
Jo no i puc fer res per ells, nomes intentar evitar-los i no estar mai amb ells, perque les persones com jo existeixen i que per molt que costi no sere tan ruc com voltros per no lluitar amb totes les meves forces i que ja se que no i puc fer res, pero no sere mai aixi com voltros jo, jo fare tot el que estigui al meu abast i encare mes per aconseguir el que vuy.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

L'altre dia vaig somiar (en realitat mustic inventat ara XD) que tenia un somni (retorica al poder) on la plastilina es convertia en una mossa amb un bon parell de... mans i llavors me cardava un ostiot
Visca Beatles and Visca Jo and Visca TU
apa siau
Fora la frigidesa ingineril!!!

Xupasangre ha dit...

Aixo es perque na Debora esta alluny i ningu li dona amor i esta necesitada...
I si, cada dia somio, ultimament esta molt guai. Yo el mateix pero amb moltes mosses amb molts bons parells...de tentales per fer lo que tu ja saps.
Visca les tias buenas!

Anònim ha dit...

na D. està lluny, però tu més

Xupasangre ha dit...

mmm, depen de la referencia, per mortals com tu esteim a la mateixa distancia, ni un mes ni saltre menos.

Xupasangre ha dit...

per cert, avui me fet unes fotos i e quedat ben guapo