diumenge, 1 d’abril del 2007

Comença un nou mes

Per que no m'agrada toranar a casa? Deu ser que me sent a gust aqui. Com a que ningu mapoya es fet de que estic fent lo correcte, o no? Estic be aqui, d'aqui uns anys men anire a viure a un altre pais durants 1 o 2 añs i anire canviant, estaria com a molt bé. Na walí ma demanat que men vagui a fer una volta pes món amb ella i que acabi sa carrera en 3 mesos. Saps cuanta ilusió que me fa, tanta ilusio perduda perque no la puc acabar. També he de pensar que mo a dit perque sabia que no acabaria sa carrera. Un doble joc un poc extrany.

No se perque me fa tanta vergonya que llegesquin a n'aquest blog i sapiguen que l'escric jo si tanmateix no mimporta el que pensin els demes. Na Viqui es porta malament amb jo i sa tornada molt creguda...sense saber perque jo vaig della.

Estic a favor de la informació total. Al final es sap tot, al final sempre es el miyor.

Pensant que res es imposible en les dones vermelles.