divendres, 23 de febrer del 2007

Yo, yo, yo, yo, yo, quiero el cuchilloooooo

Enga neurones desperteu-vos! Un altre dia cap a caprixosos asessins amb dagues magiques. Li falten 2 dits i mig. Va amb chancles. Te por a l'aigua. L'hi agrada mirar noies desnues, sobretot els seus pits. N'anahi me reaclama sexualment. Soc un noi sense futur, es volen desconectar i demanen al noi extrany per contar-li les seves penes i ses coses del seu al·lot. Que extrany, nomes em puc aturar a pensar i aprendre d'aquests detalls, de noies perdudes en la inocencia dels pringats de l'altre part de l'ocea. Sostenidors grocs de noies vermelles que cauen del cel com la pluja en el desert gelat. Males concenpcions de mutants amb sentiments que desitgen faldes molt curtes. Han secuestrat a la cafetera mutant, la nota del rescat s'ha perdut entre les calces d'una noia verge. La por que fa, es saber la realitat, que ets complice de ser friki cada dia.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

existeix un mon paralel en que les putes i les ninfes s'han aliat per crear un paradis de plaer absolut on enlloc de nectar i ambrosia el que es menja es esperma i liquid vaginal, on les noies es mantenen sempre verges i perden la virginitat eternament on jo vaig passarhi l'altre dia i vaig acabar amb 3 deeses de cabells rossos, morens i pelrojos respectivament i que em van portar al sete cel del plaer. wenu vale, segueixo sense menjarme un rosco i amb aquesta filosofia seguira aixi molt temps.
Sara et desitjooooo...
Ma molat es teu bloc encara ke no me empanat massa pq ta en majorqui

Anònim ha dit...

Estic intranqila permetent que es meu germa pinti s'avatar que tan m'agrada que tan dobbers val que tanta feina ma duit de pintar i que no me atrevit a pintar fins ara per temor de fero malamnt i aqui estic. Per favor KORN! SLANESH!! NURCLE! I S'ALTRE DEU MENOR! que li surti com a be

i sino q o pugui arreglar