dissabte, 17 de febrer del 2007

Friki de marxa

Ahir vespre va molar molt! Vaig sorti de festa amb 4 noies! A quin hikikomori li passen aquestes coses.
Comensem per ahir. Al vespre varem encargar, una señoreta i jo, una pizza. Mos la varem menjar. Al cap d'una estona mos va cridar na Elena que volia que anesim amb na Anahi i na Judith a veure una peli de sangre de diamantes o al reves. Vaig avisar a na* per que vengues i va dir que si. Mitja hora mes tard vam partir cap el metro. Pentinant-me de lo mes friki que podia per tal de no pensar que me n'anava de festa a uns bars de lo mes estranys. Vam mirar la pelicula i no va faltar la frase 'YO SOY TU PADRE' al moment mes conmovedor de la pelicula mentre no en podia aturar de riure, are i pens comens a riure sol davant l'ordinador. La gent en mira com si fos un psicopata, pero jo se la veritat 'yo soy tu padre'!!! Apart de xaparme en aquesta escena, l'heroi de la pel·licula feia les seves 'escenitas' que jo tambe en xapava de lo ridicul era i de lo holywood semblava.
Pues que he tingut una agradable nit amb noies de festa.