diumenge, 18 de febrer del 2007

Quines coses! eh!

Avui e anat amb na Elena i na Anahi a fer una volteta a veure una cosa per fer vela a Barna. Hem menjat un entrepa d'albondigas pero com que era molt gran me n'he guardat mig. Are ja e tornat pero m'agradat bastant perque just m'havia aixecat, he cridat a n' Anahi i hem sortit en 10 minuts. A estat be pero are ja estic solet a casa escrivint aixo, sa senyoreta s'ha n'anat una setmana de festa pels carnavals del seu pais i tornara amb una grata sonrisa d'haver fet sexe, molt de sexe cada dia! com a 3 vegades perque el seu novio no pot mes, Quin perdal! jejejej! Bueno are me sent solito perque ningu me contesta ni xerra amb jooo!! Aixo no val! Necesit quedar i xerar amb gent que tenc un poc de confiança! Are me va millo xerar amb ingles, estic un poc mes agust aunque encare o xer fatal:P pero mes igual perque jo estic content!