dimarts, 20 de febrer del 2007

Palomitas de maiz

Hola ahir me se va pasar volant i avui ja es dimarts, ja he acabat de dinar, de coses verdes i vermelles que m'agradat bastant amb espaquetis. Avui he de imprimir unes coses. L'impresora no anava massa be i el pendrive tampoc, no se que li passa ultimament. Es deu haver escaxerrat. Ahir vaig xerar una bona estona amb na Ester, mirarem un munt de foticos i coses aixines. L'hi hauria de regalar alguna cosa.

Avui he acabat dimprimir un munt d'exercicis i examens de sode. Me desquiciat bastant sercant horaris de autobusos, posava 4 viatges diaris pero NO POSAVA QUINS!!! Una merda, HIJO DE PUTA hay que decirlo mas.

Pues menanireaferlacoladaquefaunmesquenolaposojoquesenomenrecord.

Avui e vist a sa dels pantalons mmmm quins records, (pringada, ha suspes) pero anava amb un megapringat a clase, (suspes x2).

( Patates frites)

Jamon en lata

Fetichistes

Pubis

3 comentaris:

Pandy ha dit...

Me vaig posar tan contnta que vaig llevarme la bata verd palid vaig agafar la meva cartera i les claus del coxo. Casi corrent vaig anarmen cap a la ciutat. Domes alla trobaria fixes per xerrar amb tu i un precios regal. Felis dia de no cumpleaños!

Xupasangre ha dit...

Un regal plagiat d'uns altres aniversais post modernistes. Me fugat de classe un altre pic?

Pandy ha dit...

No t'has fugat, simplement la clase s'ha impartit d'imprevist al teu llit en sommis delirants de menchis desquiciats per troba un horari de barcos per internet al mes pur estil "boh maxo". El petit detall es que els teus companys i el profesor habituals no han aperescut. Com diria Quine, no pots estar mai segur de que quan dius "follem" el teu interlocutor enten "follem". Aixi donscs es donen els malentesos. Si tens cap problema canvia tot el sistema totes les definicions fins q fins i tot la norma del ters esclos voli de la teva imaginacio. En conclusio el llenguatje te permet crear la realitat