dijous, 8 de març del 2007

Somni al despertar


Avui me despert a les 3 de la matinada havent tengut un somni molt intens.
Avia anat a la facultat de logica a fer una classe de logica, jo no m'havia matriculat a n'aquella asignatura ni tampoc era la meva facultat. Estaven començant la classe, era un dels pocs que començava a escriure el que el professor escrivia a la pissarra. Integrals amb canvis de variable(r dO), u=u+dl, i coses així. Després na Rosa es va asseure davore jo, tenia els apunts super ordenats, i va treure una fulla on tenia una super micro agenda. Es professor va demanar a na Rosa el Tº, i me tocava a jo i n'Adriana deia que els altres tambe havien de dir de les seves i va passar a un altre i no me va tocar a jo, ja que no en tenia ni idea del que el profesor demanava. N'Adriana seia a les primeres files. Després jo deia que les ties eren unes zorres o alguna cosa així i ses ties me varen acorralar al voltant meu i me començaven a dir de tot, pero mig amablement perque m'agradava que me diguessin coses de mi. Després va venir na Francisca (que s'havia engreixat un munt) i na Sonia a molestar. I després totes les noies en van comensar a agafar i a endurme'n cap a fora (el professor encare estava explicant i nosaltres fent xibarri, ell sense inmutar-se). Se m'enduien estirant i jo me vaig començar a agafar per les coses que hi havia perque les ties no me s'enduguessin. Estava enganxat a una barandilla i de sobte ja m'havia escapat s'aquelles dones i m'havia camuflat amb una tia rossa amb ulleres negres i bigotis. Vaig anar a davora n'Adriana a seure.
Em vaig pasar el llapis pels llavis i em varen fer molt de calfreds.

Vuy a n'Anahi.