diumenge, 4 de març del 2007

Noies despullades



Les dones vermelles tenien la pell vermella, per alguna cosa es deien així. Aunque hi havia altres especies que també tenien dones vermelles, però aquestes no tenien la pell vermella sinos que duien provocatius vestits vermells.
Eren dones desenfrenades cap a instruments de vent.
Ahir i avui l'esquena en fa mal, pareix que els sotracs amb la Nuria d'ahir per la nit me la deixaren feta pols.
Añor a na Carol. Sempre que estic sol pens amb ella. Me recorda que quan no tengues res que fer pensaria amb ella.
Me va ignorar com na Victori, males persones, com na Anahi, males persones, com na Debora que sen va a follar amb un altre i amb jo no vol, males persones, com na Elisa, males persones, o com na Teresa, males persones.
Na Montse me va demanar per sorti i li vaig dir que si, pero com que era una broma sen va fotre amb les seves amigues, com na Judith.
Na Ada me feia calfreds molt a dins meu, me feia sentir agust, pero com na Maria i na Marina, eren unes verdulaires ben tontes.
Na Debora tenia un gat negre, pero mai quedava amb tu.
Les adolescents amb al·lot es tornaven unes egocentriques i deixaven de banda als seus amics, com a alguna que jo me se que no volia dinar amb jo perque el seu novio l'hi havia dit que tenia gelosia de mi i per tant dinava dins la seva habitacio com una esclava del seu mascle.
Na Elena estava be, pero tenia 26 anys i me veia com un noi ben jove.
Na Anahi mes del mateix, amb el seu xicot per d'acota del nort i ella aqui sense fer sexe amb mi.
Na Tere amb el novio que s'havia tret aquest estiu havia suspes totes les assigatures de psicologia menys la d'informatica¿?¿?
Na Elisa que va deixar de xerrarme de sobte perque un o dos nois l'havies decepcionat i es va enfadar amb tots els seus amics, incluit a jo, pertant la nostre amistat va posar punt i final. Ja no mestimava, i pensar que antes m'hauria donat tot el seu cos.
Na Susana era una arpia. Era traumatica.
N'Adriana era una porca.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Les seves animes es corrompien tan bon punt tenien sexe amb algu q no eres tu. Pobres desgraciades que no t'escolliren. Es cremaran per sempre mes als inferns de Khanamunen on els dimonis son psicologics. Viure per l'eternitat a una pelicula de por sense sabre si acosneguiras sortir-ne, jo se que no. Es la venjansa, no heu estat bones noies, el que us mereixeu. No us perdonara la gracia divina del Gran deu Om. Per molt que entregue el vostros cosos. S'en riu. No teniu res mes que oferirli?JAJAJAJA No teniu sentit

Anònim ha dit...

Perque el temps va pasan i els comentaris no son publicats? Et creus que no m'hen adon¿? Desgraciat. Que la furia del gran deu Om et desgarri l'anima o el que te'n quedi despres d'atravasar els 5 deserts de la ciutat anegada.

Anònim ha dit...

Dona havies d'esser.

Xupasangre ha dit...

El deu Om es un pringat que no va anar a classe i esta alla incordiant a les dones gordes, menys mal, així no me molesten a mi. I atrevessar els 5,3 deserts es tan fàcil que un nen de 57 añs els atrevessaria.