dilluns, 5 de març del 2007

Dones dins la piscina


Un dia esgotador amb noies entrenyables.
Dinar sol a un japones es el miyo que et pasa en el dia.
Els escorpins i els dragons s'alegren d'haver arribat a casa, el seu amo els estava esperant.
Na Maria Jose es una noia d'allò ben entrenyable, pareix que necesita xicot, però ja n'ha tengut tants que esta farta dels nois.
N'Andrea es d'allò mes tímida amb els nois, el seu cos esta un poc gras, però no li lleva l'encant de lo morbos que seria fer coses amb ella al seu llit quan ningú ens veu.
L'Asile em te colat, es l'amiga que sempre fuma, ella també fuma, es una manera de comunicar-se amb la gent. Me mira amem quan es que la provoc, vol sexe de primera ma, li agrada els nois forts i que fessim com si la violesin, li fa morbo, li agrada que li dexin el cul vermell. Es retrau del gust de sentir les cohombres dins seu. Ho necesita, ella es així.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Elles domes volen anarse'n de vacacions ben enfora de tu. Intentan oblidarte? que mes dona. Jo tambe en conec algunes de noies. D'aquelles que duen minifalda i que tenen unes tetas ben grans. Que mes dona? No estan aqui amb mi. Me fan sentir fatal, o mi sentia jo matexa abans i els estic culpan. Me sent malament aquesta nit en especial

Xupasangre ha dit...

I que minporta el que tu coneguis? Les meves noies amb minifalda amb fan coses inimaginables per una verge. Magrada n'Anahi