divendres, 9 de març del 2007

Cosses super interesants!


Are acap de torna de fer una volta i man passat coses super interesants.

Me vestit, me posat tot xulo i he sortit cap a l'aventura.

Estava caminant per un carrer i de sobte me pasa una tia que conec..i jo UALA!!! Li toc a sombro i quan me veu, quin susto que mas donat!! i m'abrasa amb tot s'amor que tenia! i jo que xupi piruli! Després hem estat xerant una estona i me n'he anat perque tenia que anar a mirar una tenda i ella estava gelada(alomiyo volia que li fes coses!!) i s'en a tornat cap a ca seva. Li haure de fer una visita o algo ja que dema sen va cap a ca seva. I me n'anat tot content super Happi pegant botets i tot.

Després he arribat a la tenda que el final era un supermercat XINES UALA! tot ple de coses i potingues xinesos hiper de la muerte, super xinesos alla mirante a veure que miraves i tal, ha estat una rellada. Crec que era s'unic occidental que hi havia dins la tenda i jo fiuu i me pirat. Ja i anire un altre dia amb na Elena que ella s'enten d'aquestes cosses.

Després e passat per un carrer TOT petat de punkis i gent que anava de negre amb pinchos i crestes de colorines i jo UALA quins canvis que hi ha a dos carrers contigus. Pero es que hi havia una reunio o alguna cosa així.

Bueno, al final ja he arribat a casa sense comprar res.

3 comentaris:

Xupasangre ha dit...

Acap de cridar a n'Anahi i s'ha pensat que era es seu novio! Quines coses eh!
ejejej xupi piruli...jooooooooo..jo li volia fer coses!!!

Anònim ha dit...

Se tornen inaguantables quan no lis donen el que volen

Anònim ha dit...

L'unic que desitjam totes es estar amb tu. No fa falta que donis res. No fa falta que explikis tot el que et pasi pel cap, no fa falta estiguis sempre satisfentnos ni follantnos ni mimantnos i obeintnos. L'unic que volem es estar amb tu. Perque estan amb tu podem alliberarnos de l'ogull. No voliem fer-te mal. Ni n'Anahi (no sabia que necesitesis tan de sexo), ni na Debora, ni na Bel (li sap molt de greu haver fet sexe amb un altre, se va deixar dur per el seu cos) pero sobretot a mi. No se el que et pasa. Sempre dient sempre podria pero mai ho faig. Es un problema completament meu crec. Crec que no soc capas d'estimar.Per molt bons sentiments que tengui, no som capas de fer-ho realitat per tu. Me qued muda, no se que dirte. T'he fet mal. I no se com solucionaro. No se ni si esta be que ho intenti solucionar ni si puc. Realment no se res. La impresio mentre em parlaves aquesta tarda, era "mentida!". Pero ara ja no estic segura de res. No volia que pases axo.