divendres, 2 de març del 2007

En el despiatat món del futur i la guerra...

-Senyor, em disposava a obrir foc amb el meu llançaflames conta aquells soldats de la casta d'anar-sen correns quan una bandada de crots salvatjes es posaven al darrera...i sortiren també cremats. No me posaras una bonificació no?

Pues res que penso que ultimament utilitzo el blog per ser tot lo depravat i així quan surto al carrer no tinc la necessitat de ser-ho, podeu estar tranquiles noies verges, nomes soc un poc fetixista i lo dacosar a sa gent no em va massa, al fi i al cap totes acaben rendides als meus peus...potser era amb somnis aixo..

Saps que d'aqui una hora i un quart hi ha haura un eclipse de lluna i a jo que mimporta?..Es que es GRATIS!!

2 comentaris:

Pandy ha dit...

L'eclipse es una estafa. Com tots els espectacles es retrasa de l'hora prevsista o be els mitjans de comunicacio ens han tornat a mentir. NOOOOO!! acavava de cancelar unes entrades al teatre de 38 euros per poder veure l'eclipse...ES UN COMPLOT?? estan por todas partes...no s'olvidaran, no...es venjen de mi lentamnt

Xupasangre ha dit...

Les dones grogues mai es retrassen perque estan desitjant sentir la pell o...d'un occidental. Es la fondor dels seus cors i de la seva ment el que fa que s'aferrin als pensaments? 38 euros per una serpnau? Crec que t'han estafat, com un llibre metalic verd.