dimecres, 30 de maig del 2007

Somi amb tu!


Pues avui he somiat amb tu. Qin doi. 17 postejos al mes, jajaja. Com mes millor aunque la calitat no ha de baixar, però la temàtica por variar. Cançons inútils. Pudor d'estar amb ella, olor del seu pèl. Saps com disfrutaria amb el teu cos? Saps el que et faria senti aprop meu? Saps que mai me voldries deixar? Saps que t'enamoraries de jo? Es inevitable quan me conexen. Faig que m'estimin, però només persones concretes. Perque? Supos que me dedic molt de temps per mi. No vuy donar felicitat si jo no estic bé. Sempre vas tu primer. Sempre els teus sentiments. Saps que t'anyor abrasar? El sentiment de mai amoyarte. Es dificil troar la persona que els abrassos de dues persones es convertesquin amb un. Felicitat infinita espai logaritmic.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

aquest posteig va dedicat a mi??
si es aixi, quan et vegi ja posare el cul orientat cap a la paret jajajaj, es broma, poma, carcoma, filemona, maricona jajajaa
dons si, eske soc tope constant, 17 postejos, i que dius de la qualitat? jo sempre la mantenc, tinc el millor blog de la terraaaaa ajaja
les cansons no son inutils, a mi manimen posarles i aix, estar amb ella... que mes voldria jo... fondrens en un bes etern, acariciarli rere la orella tot susurrantli que lestimo, despertarme i veure la seva cara dorment al meu costat amb la babeta caientli i jo eixugarli i que es desperti i em somrigui, acariciarli les mans (que te les mans mes fines que he vist mai), jugar amb els seus peus i tenirla al meu costat tota la vida fins que pugui acaronar la seva panxa pensant ke alli dins hi ha un futur enginyer industrial jajaaj, quin final me fotut eh?
en fin, ke avui tinc (un altre cop) un dia cursi, nomes dirte que estic escoltant lady in red de chris de burgh... (segur ke la coneixes)
I che collons, si et passes... PQ NO FIRMES???'
i res de tonteries com caca caca caca o japonesas japonesas, vull que escriguis algo serios i com fagis la broma de escriure: "algo serios" et capo XDDDDD

deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew

Xupasangre ha dit...

Que 17 son super pocs vamos.
Avui lo que e escrit es bastant serios.
Es que trop un poc raro escriure a nes teu blog. Esper que sapigues que sempre el llegeixo i que m'agrada i que me fa riure bastant.
Air estava malament i com sempre ningu menten:P

Xupasangre ha dit...

Per cert ahir estava tan malament que no pareixia jo, comensava a dir dois i coses molt ridicules i coses aixi era terrible:P

Anònim ha dit...

deu meu, quina por deureis fer
jeje
xao!

p.d: recorda kel dia 4 faig els 20 tacos eh!!! o sigui ke ja saps... A FELICITARME o... MORIRAS XDDDDDDDDD

Pandy ha dit...

Ves alerta dient aquestes coses que totom s'ho prendra a que va per ell eh!

Q va! si es un post mol xuli!

jo si que dic dois, supos q sempre estic malamnt o algo pq sempre nestic amollant, no estic malamnt, som malamnt...pff...

nines mb bikini de mames grans q se token disimuladamnt. Record de lo nervios q te posares, te creies q mavia enfadad??Vermell com jo normalmnt, disimulares, es q te vaig enredar!i ja ens veus cercant pizza per la ciutat de na rosa.