dimecres, 9 de maig del 2007

Jo




Avui tenia un post que xerrava del somni d'avui vespre sobre na Osaka quan era gran. Pero com que se m'ha borrat escriure sobre una altre cosa. Nomes dic que el final de Azumanga es molt trist i que me fa pena sempre que el veig.

Aqui un video des youtube que m'agradat molt i reflexa la meva forma de pensar un poc.

http://www.youtube.com/watch?v=BsOuNNP6wLA

Jo crec que has de ser tu mateix tot el temps, que no et canviin les persones. Et donaras compte que a poc a poc les persones que encaixen amb la teva forma de ser comencen a donar voltes al voltant de la teva vida. Nomes has de esperar fins trobarles i ser lo suficientment fort per resistir l'atac que les persones et fan per canviar i ser com tu no vols. Soc jo al meu estat mes pur.

Per cert, s'altre dia una tia de la meva uni me va mirar, era una mirada apasionada, una mirada de primvavera que desitjava un poc d'amor i estimació.

1 comentari:

Pandy ha dit...

es waperrina n'osaka... m'agrada sa seva rialla.Aixi tan D. Es una noia molt maca com se diu no? Estaria be q fesis un esfors i ens tornesis a contar el somni si es que t'enrecordes pq jo me qdad com a amb ganes de llegirlo. Clar pero...es una putada quan et pasen aquestes coses. Fa tanta rabi...
Jo crec que no existeix ningu en estat pur. Una part des teu jo es deu sempre a gent q tenvolta pero axo no es dolent. No vol dir que et manipulin, sino que vius, per molt friki que sigui, a devora algu que t'enseña coses i et fa canvia a pics.