dimecres, 23 de maig del 2007

H.R.Kouji



Pensant amb fulls grocs i bicicletes rancias com carpetes blaves i subrayadors. Na Maria, Maria, MMaria..., Laaaauuuuraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Bueno, vols crispetes, espelmes en nits d'hivern, bañadors en dies d'estiu, gespa verda, renou, sol que pega a la cara. Soc com soc. Geeespa veeerdaaaa, que vols que hi fasi? Moldes? MOOOOoLDES, no es diu margi, es diu a aquell que no vol perdre el temps amb conversacions inutils i fer amistats de quadrimestres. No vol noies que no estimin el mon ni que no li agradi el que fan. No vol noies que es quexin. Nomes vol ser ell mateix i jugar amb productes polimerics. Resines extranyes amb faldes d'uniforme. 1,2,3 Kamilido. El nou art de la lluita amb el cos, un cos que pot amb el mon, el fil es fa mes dur, pero continua essent molt fi. Noia de la blood? Potser, pero me pareix que magraden mes les verdes o les blaves. Les liles estan molt be, les vermelles també, pero vuy canviar una mica i aprendre de les blaves. Noies blanques i negres no n'hi ha, nomes d'apariencia to poden semblar, pero veus que es de color vermell oscur o verd clar, i no es el mateix. Això si, com estan les dones dones nines adolescents metro falda.

1 comentari:

Pandy ha dit...

La noia de l'uniforme blanc m'ha convidad a casa seva dma capvespre i ma dit em vol deixar mb sostens i bragues. No se que es deu empescar pero me pens q me fara un poc de mal tan quejika com som jo. No se...esper q no vulgui sexe, ahir em va demana si era la meva novia i m'ho vaig agafar a broma, pero jo no vull una novia axi per favoooor?? hi ha algun noi q la vulgui? Es un poc fea pero te de bo que es histerica, obsesa, caprixosa, egoista i orgullosa...com qualsevol altre noia no? A mes d'una estresada.

Supos que l'estim.