dilluns, 28 de maig del 2007

CACA DE DIA

CACA DE DIA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA
CACA

7 comentaris:

Anònim ha dit...

em fas por...
tinc un segon cubo de rubik a casa!!!
yupiiiii!!!!!!!!!!

probare a veure si puc escriure amb un mote...

Anònim ha dit...

yupiiiiii he pogut
Frikizone al poder!!!!!11

Pandy ha dit...

eres muy feaaaa
pero very very feaaa

Pandy ha dit...

Bota sa sang cap a sa teva cara surt de sa teva boca la veus o sents pero pq no fa mal? no es un somni auxiliiiiii els aliens man capturat i mestan convertin en un dells?? nooo crec q volen violarme....mb aquells extranys aparells...quins aparatos q tenen axo si q es tecnologia. Duen uniforme blanc com la noia de fisio i li donaria un beso si no fos per sa sang s'extrany aparell i aquella cosa extranya q du per sa cara....caca caca caca caca caca??? eres muy fea



Ai...la noia de fisio era amiga duna q em va deixar un cubo de rubik una vegada i el vaig desmontar per tal de montarlo pq me vaig desqiciar super!! Jo tb en vull un..q en epoca dexamens axo es molt aburrit pq la gent q estudia carreres de veres o es creu q filosofia es una carrera de veres esta masa ocupat per durme a jugar a rol

Anònim ha dit...

estic esperan a q escrigues el proxim post eh!!!

Pandy ha dit...

Si men vaig sere masa vaga per tornar, pero tenc ganes de cridarte i reprimesc ses ganes. M'aguant com smpre, potser quan ja pugui cridarte pq hagi acabat ses feines ja sera masa tard o masa prest no se fer tot axo es un poc un oi.

Imagin una gran ciutat. De ses que tenen mes d'una linia de metro supos.. com deu ser? Poblina... si ja...vols viatjar? desitjaria poder fer algo per sortir d'aqui de tan en tan, no de mallorca, sino de sa situacio. Algo q pogues fer per tenirte. i tenirte content. Si, clar, supos que si que hi es aquest algo, clar que existeix, per algo som diferent no? pero no ho veig clar...ara matex q trobes a hauria de fer? Sa tarea o una cridada frustada...no se, lo unic q se ma ocurrit es contarto. pues to cont, com si estes mbt.

Anònim ha dit...

No magrada ser estudian... no vull fer mai res de res mes q divertirme i axo no es tan divertit vull sta mbt!