dimarts, 14 d’agost del 2007

Verd melicoto

Jo el tinc de color blau. Un de blau per cada personalitat. El vermell, no ho se ben be, perque dorm sola les nits d'estiu. Be, la lluna i la seva claror sempre m'acompanya. Les estelles ja no, estan massa lluny, com les neurones de les noies rosses que estan totes vermelles cercant la seva ladilla.

En altres epoques de l'any el sol tenir lila o verd. A mi sempre me duren poc les nits. I les piles de les joguines de noies gran.

Els llabis sempre mapasionen.

El consell d'avui : -No esnifeu gelat perfavor!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Oh, Deliplus m'excita les papil·les.

Anònim ha dit...

esnifar gelat, sentir la olor que fa, mmmm... I love it...

Déjà vie ha dit...

akest post em recorda alguna cosa... ;)

Anònim ha dit...

si segueixes així et seguiré el corrent, després ho manipularé perquè sembli que tens personalitat múltiple i al final acabaràs a st. boi

fantós, usurpador de personalitats, menjallard, esnifaboques, tens els dvds tacats de patates fregides D:

!!!!!

Anònim ha dit...

(encara que seria pitjor acabar en una pel·li sobre advocats i personalitats dobles que no a st. boi, així que estic sent benvolent i tot, com els usuaris del myspace que en lloc de 12 anys en tenen 13)

Anònim ha dit...

a més, aquests comentaris que estic deixant són a l'antic estil "fotre el pena per internet"

en fi
no puc fer-hi res D:

Anònim ha dit...

accepto la derrota i el punt 7 del tractatus

Vic ha dit...

El meu és vermell, com la passió, cm els meus llavis...

Xupasangre ha dit...

mmmm, llabis...

Agnès ha dit...

jo opto per un de transparent... si no és massa plastilina, és clar...

Xupasangre ha dit...

Pels matins i per les nits, per la quantitat de son que dus al damunt et puc assegurar que agafes el primer que trobes i aixo si l'agafes. O estas amb vet qui sigui al llit.