dimarts, 21 d’agost del 2007

Una nit buida

Per un lloc buit i un cor buit.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Ara el millor és inventar-se una pel·lícula. Per exemple, que he sortit de casa i que aquests dies estic en un hostal del carrer Comerç, regentat per una gallega boja que té caixes fortes rovellades als balcons, i que he començat a escriure un llibre sobre un tio que va per un laberint d'habitacions i que ara surto al carrer sovint, a vere si em trobo alguna cosa nova.

(p.s. encara no he arribat al primer gimnàs però ja tinc un abra. estic llegint un llibre supergèur d'un japonès boig.)

Xupasangre ha dit...

JAJAJA, seria algo com aixi que ...uf miyo no o dic.

tremole_group ha dit...

Vale, mos inventarem pelicules

Sortia al carrer i de com me van rodejar 10 mosses i em van segrestar i em vaig despertar despullat en un cuarto lligat en una cadira davant totes elles, me van dir que eren extraterrestres del planeta "xupixupi" i que mu farien passar xupi
La resta queda entre les extraterrestres i jo XDDD

Tas passat xl meu nou blog?
tremole.blogspot.com

El mataroni

Xupasangre ha dit...

Perque inventar? a jo sempre me apereixen extraterestres, aunque sempre desapareixen i no se que fan.

tremole_group ha dit...

jajaja, les extreterrestres te les presentare el dia ket fagis producte de la meva imaginacio i/o enagenacio mental de somnis desperts XDDD

es cert... sempre desapareixen... sniffff

Anònim ha dit...

ESPER QUE ESTIGUIS BE PETIT, I QUE ME PERDONIS, I QUE MIRIRS SES ESTRELLES ALGUN COP PENSANT AMB JO, I QUE NO M'OBLIDIS I QUE VISQUIN LES ESTRELLES MOLT DE TEMPS PER PODER MIRARLES SEMPRE I SER UN REFERENT AL TEU AMOR.

TESTIM, PERO ÉS COMPLICAT ESTIMARTE

Anònim ha dit...

I miss you ... walee

Anònim ha dit...

escriu al blog, escriu al blog
og og og
escriu i pegaré un bot
ot ot ot
escriu una hostporia encisadora, que me faci volar i me dugui a les idees de PLató....


Però escriuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

MaRiNa ha dit...

hola! ja soc aqui!
mmmm no us guanyarieu la vida com a guionistes..