dissabte, 18 d’agost del 2007

Algo

Avui algo, algo amb una bolla, algo dins la mar, a la nit, vent, fulles, una bosa de gosoquis, si de dos tipus nomes. Drac verd. Llenternes, foc, xiclets. Sol, musol, paloma, intensitat, llengua damunt els teus llabis, bichos. La teva pell blava sempre me fa que estigui aprop de tu, me fa que desitji anar amb tu. El teu email me va captivar, la obey tambe. Aquella canço que me vares pasar. Aquella dona que ja no i es. Una amiga que s'ha perdut. El silenci de les nits. Una pinya, amb una gran flor. Diamants de colors, amatista, turquesa, lila, taronja. No, dos colors. Un os de peluix. Flors. Anar els vespres a mirar estrelles. Jo, jo si que tanyor. Va acabar massa rapid. No ten res mes que fer. mmm, jugar, pero sempre cansa, he de fer alguna cosa. Cintes de colors.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

hòstia, que portes 40 anys fent el mateix, que més que jarabe de palo sembles jarabe del mismo palo

Xupasangre ha dit...

timagines tu quan tenguis 40 anys, uf, quin pinya esper que no siguis.

Anònim ha dit...

uf, ho veig tot molt malament, però no em referia a la vida

Anònim ha dit...

em referia al blog.
de totes maneres, no desapareguis, tu!
encara que jo estigui una temporada desconnectat i tal

realment
estic superacabat

D: