dimarts, 7 d’agost del 2007

Boig per tu

En la terra humida escric:
"nena estic baig per tu"
em passo els dies esperant la nit.
Com et puc estimar
si de mi estàs tant lluny
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum,
me la beuré,
servil i acabat
boig per tu.

Quan no i siguis al matí
les llàgrimes es perdran
entre la pluja que caurà avui.
Em quedaré atrapat ebri d'aquesta llum,
servil i acabat
boig per tu.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

bahhh

Anònim ha dit...

Com et puc estimar
si de mi estàs tant lluny

el meu vers preferit...
i aixo que jo la tinc a menys d'1 km de casa...

Pandy ha dit...

Ufffff

MaRiNa ha dit...

tinc una amiga traumada pq jugant a un joc d'endevinar cançons amb els nens d'un campus on feia de monitora.. va i els gremlins aquells q tenien 10-12 anyets no l'havien sentit mai!!!!

Xupasangre ha dit...

Normal, si son tan petits!! Aquesta amiga teva...!!!AJAJJAJA!!!