dimecres, 8 d’agost del 2007

Ja fa dos dies

Ja fa dos dies que somi amb ella. El primer dia vaig somiar que me deia algo pel msn. Estava la finestreta taronja i jo quan me vaig despertar ho vaig llegir. Com sempre que ella me xerra i mai me don compte. Despres avui demati. Jo estava conduint i estava amb ella com es vespres que hem quedat. Jo soc partidari de acabar les relacions que van molt malament pero no acabarles quan la relacio encare no a ni comçat i podria anar be. Jo crec que me estara pasant cada any. En sestiu noies que no voolen una relacio seria i amb l'hivern noies que amb una relacio seria que quan men vagui estarem lestiu sense disfrutar dels nostres cossos en temps de vacances. No pot ser. I els amics, pues el mateix mateix.

3 comentaris:

MaRiNa ha dit...

estem igual, m'ha deixat despres d'un mes, per si de cas, per si de cas no anava be, per si de cas no era tan feliç com volia... per mi que el vent de menorca li ha trastocat el cap

Xupasangre ha dit...

Aixo no pot ser...bueno, almenos lo teu va començar!! Quin desastre!

Anònim ha dit...

i com a minim vosaltres teniu oportunitats... jo soc massa timit
Buffff, tranki, que despres de lestiu ja tornare a ser tot teu XDDD
Es broma eh!