dilluns, 22 d’octubre del 2007

Mudança

Avui hem estat pensant, amb els amics invisibles, amigues imaginaries que supos que ja es hora de que men vagui a viure amb un pis. Al principi de tot es decidir el barri, ha destar aprop de les línees de metro i aixo. Despres supos que haure d'estar amb la meva germana, i jo crec que estaria bastant be, perque casi mai esteim junts i tot aixo i crec que molaria bastant. Despres supos que estaria amb el meu amic i aixo ja es converteix en cosa de guarros, que ambla meva germana estaria amb el meu pare que si aixo net que si no beure que si que no se, un desastre, pero tampoc estaria tan mament. Despres el cas amb la novia, aixo si que seria un super chou de la hostia, que si la novia tot el dia jts al llit, que si besades que si els pares, que si anar a dormir prest, que si rentar la roba cada setmana.. uf, rentar el bañ que si no se que. I finalment hi ha el problema de la gossa, un golden retriever, que ja te com a 2 anys o mes i ufff, que no l'hem enseñada i casi no es pot fer una volta amb ella perque estira i tot aixo, aunque ultimament com que ja es gran s'ha calmat molt. Imaginet tot aixo dins un pis amb tantes persones que no es coneixen i que totes son tan diferents i que mai tendrien que haver-se creuat les seves vides i al cap de poc temps tots alla dins la mateixa habitacio, nomes reunits per algu que estima.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Però quina moguda! Al final lo millor és tindre 4 o 5 capelletes d'amics i cada dia adossar-te al pis d'una colla!