dijous, 8 de novembre del 2007

Sac de dormi

Crec que era una especia de conte sobre neu gelada i que es transformava de colors i sasemblava a la meva germana i caminava per alla on volia llegir el llibre pero no tenia lletres i volia sentir que era viva i no trobava el joc que volia i ..

Que es seia damunt la neu i començava a tocar la guitarra i sentia com una caloreta de l'estiu, pero no podia perque encare olorava a cohombre argenti i animals i tratjes de bussejar. On de sobte va sentirse com volant com un pelican que duia un munt de pebres vermells dins la gola per donarli al seu cosi inabitat de la sabana on caminaven salvatjament feres de l'altre mon.

El mon vermell on tota la gent menjava bombons de tota classe on les profesores de primaria es colocaven menjant bombons de wisky. Tambe hi havia una gespa de color vermell on totom desitjava trepitjar. Era tan confortant. Era tan agradable. La gent es despullava. Corria i corria per els camps de color vermell. On tambe hi havia uns quadres que eren tota la mateixa fotografia pero cadescu els havia pintat a la seva manera, els seus punts de vista tos diferents.

Quan realment disfruto es quan et toco els cabells i els oloro i et sento i desitjo. Es quan passa tot. Es quan realment unesc a tu i tu em mires i et sento aprop. I desitjo que i siguis sempre i que siguis amb mi i que em besis i que en donis un tros de poma rotja o un paraigues chines tambe vermell o que em miris i ja esta. Realment et vuy abrasar.

Sobretot una canço que t'agrada i que et fa plorar. Que tentri l'alegria i el desig de sortir. On ser absurdista mola bastant. I mejar bistecs i caminar al metroi i voler anar amb moto. Beure un poc. On els teatres es on delires mes i on hi ha les noies mes guapes.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

en tres paraules
tra
ï
dor


torrent de perales vs carrer del vallespir 3 2 1 FIGHT, una microbomba a l'estació

Déjà vie ha dit...

aixó em sona...

Xupasangre ha dit...

t'agrada?

Xupasangre ha dit...

Vuy dir es segon pagraf i es tercer. O vaig escriure primer al comentari i despres me va venir la inspiracio..

Déjà vie ha dit...

si, m'agrada. :)

Anònim ha dit...

magrada mestre, alguna cosa no lentenc xo estic acostumat ja jeje

Anònim ha dit...

els meus 50 centims