dilluns, 10 de setembre del 2007

Confitet

Un nou mon sobre davant meu. Saliva gastada, olors de banys putrefactes. La negror d'ella em fa pensar. Com pot ser. Una germana feliç. Estimacio. Calcetins blans que me fan ser jo. Carpetes que no t'agraden. Musica electronica. Informacions inutils de nave. Les veles m'agraden. Moltes persones en una. Enfora. Maletes sense desfer. Rialles atonites. Contes que m'enamoren. Situacions que m'agraden. Festes. Tornar a començar. Sofas blaus. Sofas que fan parlar. Que fan desitjar que la persona del costat sigui jo. Portes esferiques. Endragones. Illes tropicals. Sebastian. Carreres que fermen. U coma cuatre. Llabis que enamoren. Olors de cossos nussos. Cartes que no arriben. Pizzes que no son. Bicicletes foradades. Bolets que me fan desitjar. Closques de tortuga. Coneixaments futurs. Viure com jo. Gats que entren. Colifrors. Musica vegetariana. Llet sencera. Me vols?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

escriu més

MaRiNa ha dit...

qest anonim es la ostia de directe

a mi questes coses han d'anar amb manuals d'intruccions, q te que veure una coliflor amb qe te vulguin?

Xupasangre ha dit...

Jejeje,si no se que haura pasat a aquest anonim que ahir es va desconectar i no ma tornat parlar mes.

Si, ahir tb vaig haver d'explicar tot el post. Me va sortir bastant be.

Xupasangre ha dit...

Crec que les cliflors tenien a veure amb els colors. Parets de colors i imatges molt colorides.

Anònim ha dit...

avui estic espes xo ma agradat i comparteixo gran part del q as dit si es ke ho he entes

estas preciosa quan et veig i quan te vaig veure ahir el cor em va donar un volc, garcia marquez va dir: no hi ha res pitjor que estar sentat al costat de la persona que estimes i saber que mai la tindras, diumenge vaig estar sentat davant i al seu costat. Me vols? jo se que no...

Anònim ha dit...

please..escriu més....més colfloris